неділя, 10 квітня 2016 р.


ДПА-2016 з математики в основній школі (9 клас)
Державна підсумкова атестація випускників 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів проводиться у письмовій формі з 1 по 8 червня 2016 року з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу (за переліком).

Завдання для проведення атестації укладають учителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.

Завдання для проведення атестації мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими МОН України.

Математика. ДПА 9 клас
Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина - 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.
Наприклад:
Частина перша (завдання 1 - 10)

Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.
Наприклад:
Частина друга (завдання 11-16)
Розв’яжіть завдання і подайте до кожного відповідь:


               19. Вишиванки для хлопчика і дівчинки коштували разом 750 грн. Після того, як
                     вишиванка для хлопчиків подешевшала на 20%, а для дівчаток подорожчала на
                     20%, вони стали коштувати 660 грн. Знайдіть початкову ціну кожної вишиванки.
               20. Довжини сторін трикутника дорівнюють 5 см, 6 см, 10 см. Знайти довжину медіани,
                     проведеної до більшої сторони трикутника.
Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язання та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні завчасно ознайомлені.
Для класів з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи. Її рекомендується скласти із з завдань, що відповідають програмі поглибленого вивчення математики.
Наприклад:
Частина четверта (завдання 21 - 23)
Розв’яжіть завдання:
21. Розв’яжіть рівняння

У кожній iз частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати увесь курс математики 5-9 класу.
Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів загальноосвітніх класів.
Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.
Для оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.


Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар